zondag 28 november 2010

startnamiddag 20 nov 2010

De startnamiddag is voorbijgevlogen. Laat maar eens weten wat jullie ervan vonden.

Wij vonden hem super. Ik heb mijn smiley bewaard, misschien gebruik ik hem als sleutelhanger maar waar ik hem aanhang...moet ik nog even over nadenken.Jullie hebben meer spulletjes waar hij aan kan zoals jullie pennezak, boekentas, sportzak, muziektas, knutseltas, paardrijtas, judotas, zwemtas, sporttas... teveel om op te noemen. Misschien willen jullie nog wel enkele sleutelhangers bijmaken omdat je niet kan kiezen.

En heb je onze Symphorien herkend in zijn tiroler-pak ? Ieder jaar denken een deel van de vormelingen dat hij ook priester of diaken of zo iemand is... maar hij is jullie catechist. Niet verwarren dus !

De theelichtglaasjes die jullie versierden, waren prachtig ! Jullie hebben echt talent, wel jammer dat ik de doos liet vallen op de parking. Yes, allemaal in stukjes (of was het een andere doos die ik liet vallen ?)


En het dansen, dat noemt men sacraal dansen. Rika doet dit al jaren met volwassenen. Misschien vond je het wat stilletjes of juist heel leuk. Sacraal dansen doe je steeds in een kring met een lichtje in het midden, hand in hand met een groep mensen. Het is via dansen tot meditatie komen en je verbonden weten met het goddelijke.

je catechiste Heidi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten